Svědkové Ježíšovi

Otevřená diskuze | Kategorie: Náboženství a filosofie
9marie04 (2018-09-21 01:36:28)poko (2018-09-17 16:24:11)Divobyj (2018-09-06 12:34:39)MimVig123 (2018-08-10 07:21:26)radiac (2018-02-17 15:45:38)
Svědkové Ježíšovi
Založeno: 26. 10. 2015 | Příspěvků: 281 | Členů: 5
Správci: poko (hlavní)

Skutky apoštolské 1:8
ale dostanete sílu Ducha svatého, který na vás sestoupí, a budete mi svědky v Jeruzalémě a v celém Judsku, Samařsku a až na sám konec země.

Nemůžete přispívat - nejste přihlášen!

  • poko
    poko, 2.9.18 16:44:52  
     

    https://www.diskutnici.cz/forum/2068-je-nabozenstvi-prezitek/

  • rose66
    rose66, 2.9.18 13:51:40  
     

    Bůh odpověděl Mojžíšovi, který chtěl vidět jeho slávu: „Nejsi schopen vidět mou tvář, neboť žádný člověk mne nemůže vidět a přece žít.“ — 2. Mojžíšova 33:20.

    • poko
      poko, 6.9.18 10:06:08  
       

      Jiný zase prohlásil že viděl. Ve snu nebo realně? Je možné, že u a od Mojžíše už byli podmínky jiné?. Adam asi mohl vidět Boha když s ním rozmlouval.
      Genesis 32:31 I pojmenoval Jákob to místo Peníel (to je Tvář Boží), neboť řekl: "Viděl jsem Boha tváří v tvář a byl mi zachován život.".
      Co je Boží se týká našeho Boha. Božího Syna viděli i apoštolové

  • rose66
    rose66, 30.8.18 18:50:40  
     

    U Jana 1:1 se dvakrát vyskytuje řecké podstatné jméno theos (bůh). První výskyt odkazuje na všemohoucího Boha, u něhož bylo Slovo („a Slovo [logos] bylo u Boha [tvar theos]“). Tento první theos má však u sebe slovo ton, což je tvar řeckého určitého členu, který ukazuje na zřetelnou totožnost, v tomto připadě všemohoucího Boha („a Slovo bylo u [toho] Boha“).

    Zato před druhým theos u Jana 1:1 žádný člen není. Doslovný překlad by tedy zněl „a bůh bylo to Slovo“. Viděli jsme však, že mnohé překlady toto druhé theos [přísudkové podstatné jméno] překládají jako „božské“, „bohu podobné“ nebo „bůh“ s neurčitým členem („a“, „ein“). Co je k tomu opravňuje?

    Řečtina koiné měla určitý člen, ale neměla neurčitý člen. Když tedy před přísudkovým podstatným jménem nestojí určitý člen, může být neurčité. Záleží na kontextu.

    Journal of Biblical Literature říká, že výrazy „s anarthrózním [bez členu] přísudkem, který předchází sloveso, mají význam především kvalitativní“. Jak poznamenává Journal, naznačuje to, že logos může být přirovnán k bohu. O textu Jana 1:1 se tam také říká: „Kvalitativní platnost přísudku je tak výrazná, že na podstatné jméno [theos] nelze pohlížet jako na určité.“

    Jan 1:1 tedy osvětluje kvalitu, vlastnost Slova, že je „božské“, „bohu podobné“, že je to nějaký „bůh“, ale ne všemohoucí Bůh. To je v souladu s celou Biblí, která ukazuje, že Ježíš, zde nazývaný „Slovo“ ve své úloze Božího mluvčího, byl poslušný, podřízený, vyslaný na zem svým nadřízeným, všemohoucím Bohem.

    • poko
      poko, 30.8.18 20:34:59  
       

      Neni co řešit to Boží se týká našeho Boha

    • soucet
      soucet, 30.8.18 21:10:46  
       

      Že byl Ježíš Božím mluvčím je asi nejlepší fór, co jsem ze Strážné věže slyšel :15:

  • rose66
    rose66, 30.8.18 18:50:10  
     

    Ten, kdo je „u“ nějaké jiné osoby, nemůže být totéž, co ta osoba. Ve shodě s tím poznamenává Journal of Biblical Literature vydávaný jezuitou Josephem A. Fitzmyerem, že kdyby se závěr textu Jana 1:1 vykládal jako „ten“ Bůh, „odporovalo by to předešlé větě“, která říká, že Slovo bylo u Boha.

    Všimni si také, jak tuto část verše uvádějí jiné překlady.

    1808: „A to slovo bylo bohem.“ Nový zákon ve zlepšené verzi, na základě Nového překladu arcibiskupa Newcoma: s opraveným textem, angl.

    1864: „A bohem bylo to slovo.“ Zdůrazněný diaglott, meziřádkové čtení, od Benjamina Wilsona, angl.

    1928: „a Slovo byla božská bytost.“ La Bible du Centenaire, L’Evangile selon Jean, od Maurice Goguela.

    1935: „A Slovo bylo božské.“ Bible — americký překlad, od J. M. P. Smithe a E. J. Goodspeeda.

    1946: „a božského druhu bylo to Slovo.“ Das neue Testament od Ludwiga Thimma.

    1950: „A Slovo bylo bohem.“ Překlad nového světa Svatých písem.

    1958: „A to Slovo bylo Bohem.“ Nový zákon od Jamese L. Tomaneka.

    1975: „A Bůh (neboli božského druhu) bylo to Slovo.“ Das Evangelium nach Johannes od Siegfrieda Schulze.

    1978: „A bohu podobného druhu byl Logos.“ Das Evangelium nach Johannes od Johannese Schneidera.

    • poko
      poko, 30.8.18 20:31:56  
       

      Nejde o jednu osobu, Otec a Syn jsou dvě osoby jde o Jeden zpusob bytí kterému řikáme Boží to co je Bozi se tyka naseho Boha

  • rose66
    rose66, 30.8.18 18:20:53  
     

    Jan napsal v první kapitole, ve verši 18: „Žádný člověk nikdy neviděl [Všemohoucího] Boha.“ Ale Ježíše, Syna, lidé přece viděli, protože Jan říká: „Slovo [Ježíš] se stalo tělem a přebývalo mezi námi. Spatřili jsme jeho slávu.“ (Jan 1:14, EP) Jak by potom Syn mohl být součástí Všemohoucího Boha? Jan také říká, že Slovo bylo „u Boha“. Jak by ale někdo mohl být u někoho jiného a zároveň být tou osobou, u které je? Navíc z Jana 17:3 se dozvídáme, že Ježíš dělal jasný rozdíl mezi sebou a svým nebeským Otcem. Svého Otce nazývá ‚jediným pravým Bohem‘. A ke konci svého evangelia Jan shrnuje svou výpověď slovy: „Tato [slova] byla zapsána proto, abyste věřili, že Ježíš je Kristus, Boží Syn.“ (Jan 20:31) Všimněme si, že Ježíš zde není označen jako Bůh, ale jako Boží Syn.

    • poko
      poko, 30.8.18 18:32:59  
       

      Možná že neviděl žádný člověk jeho generace.
      Mohl vidět Adam Boha když s ním mluvil?
      Genesis 32:31 I pojmenoval Jákob to místo Peníel (to je Tvář Boží), neboť řekl: "Viděl jsem Boha tváří v tvář a byl mi zachován život."

      • rose66
        rose66, 30.8.18 18:47:51  
         

        videl Jeho andela, proto apostal jan pise zjevne ze Boha nikdo nevidel, precti si to znovu!!!

        • rose66
          rose66, 30.8.18 18:48:20  
           

          Jan napsal v první kapitole, ve verši 18: „Žádný člověk nikdy neviděl [Všemohoucího] Boha.“

        • poko
          poko, 30.8.18 22:31:29  
           

          Adam viděl a mluvil s andělem a Ty jsi byl samozřejmě u toho

          • rose66
            rose66, 2.9.18 13:51:13  
             

            staci cist Bibli, vsude se rika, ze slysel Bozi hlas, proto plati slova Jana, ze Boha nikdo nikdy nevidel
            Mojzis ho chtel videt a jak to dopadlo?

            Stěží se vydržíme dívat přímo do slunce a nepochybně bychom oslepli a shořeli, kdyby nějaké větší slunce bylo tak blízko naší Země, jako je naše Slunce. Jaký jas by potom musel vyzařovat stvořitel všech těchto sluncí, kdyby se měl zjevit lidským očím? Bůh odpověděl Mojžíšovi, který chtěl vidět jeho slávu: „Nejsi schopen vidět mou tvář, neboť žádný člověk mne nemůže vidět a přece žít.“ — 2. Mojžíšova 33:20.

    • poko
      poko, 30.8.18 18:34:41  
       

      Nějak Ti u Slova vypadlo slovo Bůh
      Jan 1:1 Na počátku bylo Slovo, to Slovo bylo u Boha, to Slovo byl Bůh.

      • rose66
        rose66, 2.9.18 15:39:33  
         

        buh po dryhe je v rectine bez clean, proto nejde o bytost, ale bozskou vlastnost!
        Podivej na lepsi prekladatele z rectiny, kteri to pochopili
        1808: „A to slovo bylo bohem.“ Nový zákon ve zlepšené verzi, na základě Nového překladu arcibiskupa Newcoma: s opraveným textem, angl.

        1864: „A bohem bylo to slovo.“ Zdůrazněný diaglott, meziřádkové čtení, od Benjamina Wilsona, angl.

        1928: „a Slovo byla božská bytost.“ La Bible du Centenaire, L’Evangile selon Jean, od Maurice Goguela.

        1935: „A Slovo bylo božské.“ Bible — americký překlad, od J. M. P. Smithe a E. J. Goodspeeda.

    • poko
      poko, 30.8.18 18:36:25  
       

      Nebyl osobou. Otec a Syn jsou dvě osoby. Nebyl osobou, byl způsobem bytí jako byl Otec.

      • rose66
        rose66, 19.9.18 13:35:51  
         

        kec, cirkevni kec

    • poko
      poko, 30.8.18 18:40:25  
       

      1 Janův 5:20 Víme, že Syn Boží přišel a dal nám schopnost rozeznávat, abychom poznali, kdo je pravý Bůh. A jsme v tom pravém Bohu, protože jsme v jeho Synu Ježíši Kristu. On je ten pravý Bůh a věčný život.

      I Syn je pravý Bůh jako Otec způsobem bytí, ne osobou. Osoby Syn a Otec jsou dvě ,ale způsob bytí kterému se říká Božstvo nebo krátce a obecbě Bůh je jeden

    • poko
      poko, 30.8.18 18:47:01  
       

      Někde byl označen jako Boží Syn , jinde Syn člověka a jinde Bůh ,záleží kterému verši dáš přednost.

      Co jiného může být lidský zplozený syn po otci jiného,než způsobem bytí člověk?
      Co jiného může být zplozený Boží Syn po Otci jiného , než způsobem bytí Bůh?

  • rose66
    rose66, 21.8.18 13:07:22  
     

    buh a otec jsou oznaceni stejne bytosti

    • poko
      poko, 30.8.18 10:03:54  
       

      Ano i Otec je způsobem bytí a podstatou Bůh

      • poko
        poko, 30.8.18 10:26:08  
         

        Tady asi není nikdo, kdo by pochyboval o tom, že Otec je Bůh že by měl jinou podstatu a jiný způsob bytí, než jaký má jenom Bůh

    • poko
      poko, 30.8.18 10:18:34  
       

      • Syn není Otec ani Otec není Syn a dokonce se ani podle potřeby Otec nemění na Syna a Syn na Otce, ale oba mají stejnou podstatu a způsob bytí které říkáme Božstvo nebo krátce a obecně Bůh,
      pro nás všechno co tam má napsáno Boží se týká našeho Boha.

      1,--Ve vztahu Otec + Syn platí toto Boží slovo. Otec je větší.
      Jan 14:28 Slyšeli jste, že jsem vám řekl: Odcházím - a přijdu k vám. Jestliže mě milujete, měli byste se radovat, že jdu k Otci; neboť Otec je větší než já.

      2,--Ale ve vztahu Syn + Bůh = způsob bytí tam už platí ROVNOST. tam už platí toto Boží slovo.

      Filipským 2:6 Způsobem bytí byl roven Bohu, a přece na své rovnosti nelpěl,
      7 nýbrž sám sebe zmařil, vzal na sebe způsob služebníka, stal se jedním z lidí. A v podobě člověka
      8 se ponížil, v poslušnosti podstoupil i smrt, a to smrt na kříži.
      9 Proto ho Bůh vyvýšil nade vše a dal mu jméno nad každé jméno,
      10 aby se před jménem Ježíšovým sklonilo každé koleno - na nebi, na zemi i pod zemí -
      11 a k slávě Boha Otce každý jazyk aby vyznával: Ježíš Kristus jest Pán.

      1 Janův 5:20 Víme, že Syn Boží přišel a dal nám schopnost rozeznávat, abychom poznali, kdo je pravý Bůh. A jsme v tom pravém Bohu, protože jsme v jeho Synu Ježíši Kristu. On je ten pravý Bůh a věčný život.

      On je pravý Bůh podstatou a způsobem bytí

      Tak záleží které učení přijmeš,
      zda učení Svědků Jehovových že Bůh je jedna osoba ,
      nebo učení Božího slova, že Bůh je JEDNA podstata a způsob bytí


      Všechno co začíná Boží se týká našeho Boha

    • poko
      poko, 30.8.18 10:38:24  
       

      Pokud přijmeš učení SJ že Bůh je jedna osoba, asi nejlépe jen Otec , kterého považují za jediného Boha vznikne problém.

      Na spoustě místech je v Bibli napsáno, že Bůh bude soudit, podle SJ by měl tedy soudit Otec, nikdo jiný pro ně Bůh není.

      Jenže co říká Boží slovo?
      Jan 5:22 Otec nikoho nesoudí, ale všechen soud dal do rukou Synovi,

      Takže Otec to nebude, tak jaký Bůh bude soudit?

      Nebo dokonce takový verš Božího slova, ten už jde úplně proti učení SJ Zmínit Syna jako pravého Boha a vynechat slovo Otec.

      1 Janùv 5:20 Víme, že Syn Boží pøišel a dal nám schopnost rozeznávat, abychom poznali, kdo je pravý Bùh. A jsme v tom pravém Bohu, protože jsme v jeho Synu Ježíši Kristu. On je ten pravý Bùh a vìèný život.

      Způsobem bytí a podstatou bytí je Bůh

  • rose66
    rose66, 21.8.18 13:07:00  
     

    Matous 6 Bůh, váš Otec, ví, co potřebujete, dříve než jej vůbec poprosíte.

  • rose66
    rose66, 17.8.18 17:33:15  
     

    Když Ježíš stál tváří v tvář smrti, projevil podřízenost Otci v modlitbě: „Otče, jestliže si přeješ, odejmi tento kalich ode mne. Ať se přesto neděje má vůle, ale tvá.“ (Lukáš 22:42) Ke komu se Ježíš modlil? K sobě? Ne, modlil se ke svému Otci v nebi. To je zřejmé ze slov: „Ať se . . . neděje má vůle, ale tvá.“ A potom, když umíral, zvolal Ježíš: „Můj Bože, můj Bože, proč jsi mě opustil?“ (Marek 15:34) Ke komu Ježíš volal? K sobě? Ne, volal ke svému Otci, který byl v nebi.

    • Divobyj
      Divobyj, 17.8.18 22:43:54  
       

      Podobně,jako každý jiný smrtelník.
      O tom,co pravil a jak se choval jan Hus na hranici moc nevíme.Je ale pravděpodobné,že byl statečnější,než Ježíš.
      Každopádně,když jej začaly olizovat pekelné jazyky kostnických Antikristů nevolal: Bože,proč jsi mne opustil?

      • rose66
        rose66, 18.8.18 12:28:10  
         

        chces JK ponizovat pod uroven Jana Husa? To si snad delas legraci!

        • Divobyj
          Divobyj, 18.8.18 18:54:59  
           

          Jak píši,Hus neměl ani zdaleka takové "pí ár" jako měl Ježíš.Je to sice s podivem,ale je to tak.Ježíšovo utrpení na kříži je neustále po celé věky omíláno a omíláno.
          O srovnatelném utrpení Jana Husa nevíme prakticky nic.

          • rose66
            rose66, 18.8.18 20:21:02  
             

            a komu se Jezis ma podridit na konci tisicileti?

            Komu, tak asi, bude Jezis predavat Kralovstvi a pod koho se podridi?

            1. Korinťanům 15:24–28

            24 Potom konec, až předá království svému Bohu a Otci, když [předtím] přivede vniveč všechnu vládu a všechnu autoritu a moc. 25 Musí totiž kralovat, dokud mu [Bůh]* nepoloží všechny nepřátele pod nohy. 26 Jako poslední nepřítel má být přivedena vniveč* smrt. 27 [Bůh] totiž „mu všechno podřídil pod nohy“. Ale když říká, že ‚všechno bylo podřízeno‘, je zřejmé, že s výjimkou toho, kdo mu všechno podřídil. 28 Ale až mu bude podřízeno všechno, potom se také sám Syn podřídí Tomu, kdo mu podřídil všechno, aby Bůh byl každému vším.

            • Divobyj
              Divobyj, 21.8.18 22:14:04  
               

              To jsou velmi zmatené věty.
              Smrt není žádným nepřítelem,nýbrž Božím zákonem-Zrod-Život-Smrt.
              Tento zákon platí pro všechny hmotné formy celého Universa.U těch neživých píšeme o Vzniku-Vývoji a Zániku.
              Smrt(zánik)je tedy jednou ze tří základních fází fungování úplně všeho.Beze smrti by se celý systém zhroutil.Vše kolem nás je založeno na reakci protikladů.Jakmile jeden z protikladů označíme za "Zlo" a odstraníme jej,vše se zastaví a přestane existovat.

              • rose66
                rose66, 29.8.18 13:32:56  
                 

                Bible povazuje Smrt za nepritele, ne za zakon, mas jakysi ateisticky pohled na svet!

                • Divobyj
                  Divobyj, 29.8.18 22:03:54  
                   

                  Proč ateistický?
                  Věřím v Boha-Stvořitele a Prapříčinu všeho.
                  Věřící lidé nejsou jen křesťané :2:

            • rose66
              rose66, 29.8.18 13:31:48  
               

              to nejsou zmatene vety, zmatena je nauka o trojice, ja citoval bible, je zjevne, ze Buh a jezis jsou 2 ruzne bytosti!

              • Divobyj
                Divobyj, 29.8.18 22:05:38  
                 

                V tom máš pravdu.
                A co tyto dvě různé bytosti spojovalo?
                Jistěže-duch :4:

    • poko
      poko, 29.8.18 20:37:57  
       

      Ježíš oslovoval Otče, to co volal na kříži bylo naplněné proroctví krále Davida z Žalmu. Pro Ježíše to byl Otec ale pro krále Davida to byl Bůh.

      Žalmy 22:2 Bože můj, Bože můj, proč jsi mě opustil? Daleko spása má, ač o pomoc volám.

      Ježíš věděl že zemře, že bude vzkříšen, věděl že Ho Otec neopustí tak by takové zvolání kdyby volal Ježíš za Sebe nedávalo smysl. Ježíš přišel naplnit proroctví, proto volal slova krále Davida

      • poko
        poko, 30.8.18 10:12:43  
         

        Ježíš věděl co ho čeká a proto prorokoval dopředu. Věděl že bude vzkříšem, věděl že Ho Otec neopustí, kdyby volal za Sebe Bože můj nedávalo by to smysl, volal za krále Davida jeho proroctví aby naplnil Boží slovo Ježíš oslovoval Otče

        • poko
          poko, 30.8.18 10:29:31  
           

          Věděl nebo nevěděl , ?

          Matouš 16:21 Od té doby začal Ježíš ukazovat svým učedníkům, že musí jít do Jeruzaléma a mnoho trpět od starších, velekněží a zákoníků, být zabit a třetího dne vzkříšen.
          22 Petr si ho vzal stranou a začal ho kárat: "Buď toho uchráněn, Pane, to se ti nemůže stát!"
          23 Ale on se obrátil a řekl Petrovi: "Jdi mi z cesty, satane! Jsi mi kamenem úrazu, protože tvé smýšlení není z Boha, ale z člověka!"

  • poko
    poko, 18.7.18 15:04:49  
     

    Abuka polozil otazku na SJ,co říká Bible ?
    Asi ještě neví ,že,Bible nic neříká, nemůže nemá ústa, každá Bible stále mlčí.

    • poko
      poko, 18.7.18 17:54:03  
       

      A za toto posílají SJ na BL

  • poko
    poko, 29.6.18 21:05:59  
     

    To je právě ten nebiblický nesmysl, proti Božímu Duchu, degradovat někoho ze ZPLOZENÍ na pouhé STVOŘENÍ.

    Židům 1:5 Komu kdy z andělů Bůh řekl: 'Ty jsi můj Syn, já jsem tě dnes zplodil!' A jinde se praví: 'Já mu budu Otcem a on mi bude Synem.'

    Jasně je tam napsané, že byl zplozen.
    To je úplně jiné postavení, můžeme stvořit roboty k nerozeznání od lidí i s některými lepšími vlastnostmi přesto plodíme syny.
    Stvoření roboti nemají stejný způsob bytí jako zplození synové.
    Zplození synové dědí i v genech DNA zatím co stvoření nedědí.
    Vydávat zplození za stvoření je hloupá degradace.
    otec dává do stvoření celé svoje umění, ale do zplození tam už dává kus sebe.
    Židům 1:5 Komu kdy z andělů Bůh řekl: 'Ty jsi můj Syn, já jsem tě dnes zplodil!' A jinde se praví: 'Já mu budu Otcem a on mi bude Synem.'

  • rose66
    rose66, 28.6.18 11:28:15  
     

    „Rovný Bohu“?
    VE FILIPANŮM 2:6 říká katolická Česká bible z 18. století o Ježíšovi: „Jsa v způsobě Boží, nepoložil sobě toho za loupež, že jest roven Bohu.“ Kralická bible z roku 1613 zní velmi podobně. Řadu takových překladů někteří dosud používají na podporu myšlenky, že Ježíš byl rovný Bohu. Ale všimni si, jak zní ten verš v jiných překladech:
    1869: „Který, jsa v Boží podobě, nepovažoval za věc, po níž by se měl sápat, aby byl roven Bohu.“ Nový zákon od G. R. Noyese (angl.)
    1965: „On — vpravdě božské povahy! — se nikdy sebejistě nečinil rovným Bohu.“ Das neue Testament, revidované vydání, od Friedricha Pfäfflina.
    1968: „Který, ač byl v Boží podobě, nepovažoval rovnost Bohu za věc, které by se měl chtivě zmocnit.“ La Bibbia Concordata.
    1976: „Vždy měl povahu Boha, ale nemyslil, že by se měl pokusit násilím se stát rovným Bohu.“ — Dnešní anglická verze.
    1984: „Ačkoli existoval v Boží podobě, neuvažoval o tom, že by něco uchvátil, totiž aby byl rovný Bohu.“ Překlad nového světa Svatých písem.
    1985: „Který, jsa v podobě Boha, nepokládal rovnost s Bohem za něco, po čem by se měl sápat.“ Nová jeruzalémská bible, angl.
    1970: „Ačkoli měl božskou podobu, nepokládal rovnost s Bohem za žádoucí kořist.“ — Žilka.

    • poko
      poko, 29.6.18 09:00:38  
       

      Rovný Bohu a rovný Otci není jedno a totéž.
      Otci se podřizoval a Otec je větší, ale po Otci měl způsob bytí. Mohl uzdravovat, křísit mrtvé, odpouštět hříchy , dělat zázraky a nakonec i soudit jako Bůh protože byl vybaven Božskou mocí. On nebyl rovný Otci ale tomu způsobu bytí který měl po Otci a kterému říkáme Božstvo nebo krátce a obecně Bůh. Pro nás není Bůh jen osoba Otec ale všechno Boží je od Boha. Boží Syn, Boží Duch, Boží slovo, Boží plán, Boží vůle to všechno souvisí s Bohem

      • poko
        poko, 29.6.18 09:08:19  
         

        Na spoustě místech v Bibli je napsáno že soudit bude Bůh, který tak asi když Otec nikoho nesoudí a soudit nebude?
        Jan 5:22 Otec nikoho nesoudí, ale všechen soud dal do rukou Synovi,

        Pro SJ je Bůh jen jedna osoba, asi jen Otec, všechno ostatní musí degradovat z Boha na něco nižšího, potom neumí odpovědět který Bůh bude soudit, když je napsané že Otec to nebude?
        Oni pod slovem Bůh vnímají jen Otce na rozdíl od jiných křesťanů pro které je Bůh způsob bytí a všechno co od Boha pochází a je tedy Boží.
        Boží Syn , Boží Duch, Boží slovo, Boží vůle, Boží plán, Boží milost, Boží láska atd atd.

      • rose66
        rose66, 17.8.18 17:32:05  
         

        nectes, mas spatny preklad, najdi si lepsi.............

    • Divobyj
      Divobyj, 29.6.18 21:05:35  
       

      Ježíš byl prostě prorok.Žádný Bůh,nebo nějaká jeho součást.
      Hlásal Boží Slovo,proto dokázal to,co dokázal.

      • poko
        poko, 29.6.18 21:13:11  
         

        Nejen prorok. Ježíš nebyl Otec, Otci se podřizoval, ale měl stejný způsob a podstatu bytí jako Jeho Otec a my tomu způsobu bytí říkáme Božský nebo krátce a obecně Bůh. Ježíš mohl ze svého způsobu bytí konat zázraky, uzdravovat, křísit mrtvé a i prorokovat a už má moc i soudit jako Bůh.
        Jan 5:22 Otec nikoho nesoudí, ale všechen soud dal do rukou Synovi,

        Na spoustě místech v Bibli je ,že soudit bude Bůh a Bůh je soudce, ale jaký jiný Bůh když Otec nikoho nesoudí a nebude?

        Jan 5:22 Otec nikoho nesoudí, ale všechen soud dal do rukou Synovi,

        • Divobyj
          Divobyj, 29.6.18 21:19:15  
           

          Boží soud se nezměnil.
          Je pro všechny stále stejný.
          Duše zemřelého stále směřuje za laskavým světlem-Bohem.
          Ježíš-posel božího Slova,to je neprosto o něčem jiném :2:

          • poko
            poko, 29.6.18 21:23:22  
             

            To je o tomto a pokud není pak by byl Ježíš lhář. Můžeš prohlásit že Ježíš lhal a Ty máš pravdu?
            Jan 14:6 Ježíš mu odpověděl: "Já jsem ta cesta, pravda i život. Nikdo nepřichází k Otci než skrze mne.

            • Divobyj
              Divobyj, 29.6.18 21:30:51  
               

              Duše přichází k božímu světlu sama, volně a svobodně.
              To není o nějaké víře, To je o reálné pravdě.

              • poko
                poko, 30.6.18 01:27:37  
                 

                Moje duše mi ještě nedala vědět ale jinak,za co jineho by se mela lež vydavat,kdxž ne za pravdu,?

                • Divobyj
                  Divobyj, 1.7.18 11:08:14  
                   

                  Neměj strach,dočkáš se světla i pravdy.

                  • 9marie04
                    9marie04, 1.7.18 23:31:54  
                     

                    Div.. ano, tak to je. ...KAŽDÁ duše se v její správné duchovní zralosti a čase dostane k Cestě, Pravdě, Životu, kterou je Pán Ježíš Kristus a s Ním a v Něm k Bohu Otci Stvořiteli, do Lásky a ke Spáse. Nikdo nevejde k Otci, než skrze MNE / Ježíš Kristus/. Tou Cestou musíme všichni projít...vezmi Svůj kříž a následuj MNE. K tomu je třeba Pána Ježíše přijmout za svého Spasitele a vyznat před lidmi, aby potom On mohl tuto duši-tohoto člověka vyznat před Bohem Otcem. Jen je třeba dávat pozor, když se to v životě člověka objeví, rozpoznat ten správný čas a nepropást nabízenou šanci. Ta šance mu bude ještě několikrát nabídnuta, když to nevyjde na první dobrou a natvrdo Ježíše neodmítne. :2:

                  • Divobyj
                    Divobyj, 2.7.18 10:44:34  
                     

                    Děkuji ti, Marie.
                    Nyní to vše(díky tobě :4: )dává smysl.
                    Ježíš měl na mysli "Životní cestu" každého z nás,což je naprosto v pořádku!

                  • poko
                    poko, 2.7.18 15:31:39  
                     

                    Ne osobni zivotni cestu ale ze On je ta cesta nase cesta neni Spasitel On je Spasitel

                  • 9marie04
                    9marie04, 2.7.18 18:38:08  
                     

                    Poko...ano, Ježíš řekl Já jsem ta Cesta, ....nikdo nevejde k Otci, než skrze Mne, tím myslel tu Cestu, kterou On nám ukázal a kterou musíme všichni, kdo chceme jít ke Spáse projít...vezmi Svůj kříž a následuj Mne. Pokud následujeme ukázanou Cestu, pak je to naše cesta s Ježíšem a v Něm naše cesta k Otci. :2:

                  • Divobyj
                    Divobyj, 3.7.18 10:32:20  
                     

                    Poko,krátce ti vysvětlím téma našeho rozhovoru.
                    Lidská duše jde po smrti člověka vstříc božímu světlu.Toto světlo je sám Bůh.

                  • poko
                    poko, 11.7.18 13:54:15  
                     

                    Jak která,

                  • poko
                    poko, 11.7.18 13:56:26  
                     

                    1 Janův 3:10 Podle toho lze rozeznat děti Boží a děti ďáblovy: Není z Boha, kdokoliv nečiní spravedlnost...........

                  • poko
                    poko, 13.7.18 09:07:24  
                     

                    Ježíš neukazoval na nejakou cestu On tvrdil že On je cesta to je rozdil ukazat na nejakou cestu,nebo prohlasit že tou cestou je On

                  • poko
                    poko, 13.7.18 09:09:00  
                     

                    Jan 14:6 Ježíš mu odpověděl: "Já jsem ta cesta, pravda i život. Nikdo nepřichází k Otci než skrze mne.

                  • Divobyj
                    Divobyj, 24.7.18 17:14:06  
                     

                    Nikdo nepřichází k Bohu,než skrze mne.
                    Ano,Ježíš byl považován za zhmotnělé Slovo boží.
                    Skrze Slovo boží bylo stvořeno(existuje) vše kolem nás,i my samotní.
                    Logicky vzato-nic nemůže být vně oné cesty.
                    Vše směřuje tam,kam směřovat má.

                  • poko
                    poko, 25.7.18 23:12:15  
                     

                    To Slovo s velkým S je jedno z Jeho jmén. Právě jména se píší s velkým písmenem i uprostřed věty.

                    Zjevení Janovo 19:13 Má na sobě plášť zbrocený krví a jeho jméno je Slovo Boží.

                    Židům 1:2 v tomto posledním čase k nám promluvil ve svém Synu, jehož ustanovil dědicem všeho a skrze něhož stvořil i věky. = skrze jméno stvořiil.

                    Jan 1:1 Na počátku bylo Slovo, to Slovo bylo u Boha, to Slovo byl Bůh.
                    2 To bylo na počátku u Boha.
                    3 Všechno povstalo skrze ně a bez něho nepovstalo nic, co jest.
                    4 V něm byl život a život byl světlo lidí.
                    5 To světlo ve tmě svítí a tma je nepohltila.
                    6 Od Boha byl poslán člověk, jménem Jan.
                    7 Ten přišel proto, aby vydal svědectví o tom světle, aby všichni uvěřili skrze něho.
                    8 Jan sám nebyl tím světlem, ale přišel, aby o tom světle vydal svědectví.
                    9 Bylo tu pravé světlo, které osvěcuje každého člověka; to přicházelo do světa.
                    10 Na světě byl, svět skrze něj povstal, ale svět ho nepoznal.
                    11 Přišel do svého vlastního, ale jeho vlastní ho nepřijali.
                    12 Těm pak, kteří ho přijali a věří v jeho jméno, dal moc stát se Božími dětmi.
                    13 Ti se nenarodili, jen jako se rodí lidé, jako děti pozemských otců, nýbrž se narodili z Boha.
                    14 A Slovo se stalo tělem a přebývalo mezi námi. Spatřili jsme jeho slávu, slávu, jakou má od Otce jednorozený Syn, plný milosti a pravdy.

                  • Divobyj
                    Divobyj, 30.7.18 22:56:06  
                     

                    Jenda malinko fantazíroval,že? :1:
                    Proč se vůbec zabývat nějakým Slovem,můžeme rovnou napsat:
                    na počátku byl Ježíš a ten Ježíš byl u Boha a ten Ježíš byl Bůh.
                    Žádný JeHoVaH,Ježíš je tím stvořitelem a basta fidli!

                  • poko
                    poko, 29.8.18 20:43:15  
                     

                    I Boží Syn jehož jméno je Slovo a Otec tvořil skrze Slovo byl u stvoření.
                    Židům 1:2 v tomto posledním čase k nám promluvil ve svém Synu, jehož ustanovil dědicem všeho a skrze něhož stvořil i věky.

          • rose66
            rose66, 18.8.18 12:33:38  
             

            zadna duse zemrelych, kde mas na to dukaz?
            kazatel Kaz. 9:10: „Všechno, co chce činit tvá ruka, konej právě svou silou, protože není práce ani vymýšlení ani poznání ani moudrost v šeolu [„v hrobě“, KB; „v říši mrtvých“, EP], v místě, k němuž jdeš.“

            • poko
              poko, 29.8.18 20:46:13  
               

              Po Ježíšově oběti se mnohé změnilo, takže nejde napasovat všechno ze Starého zákona do naší doby, my už žijeme Novou smlouvu

              • rose66
                rose66, 2.9.18 15:44:03  
                 

                kde rikal Lazar, ze byl 4 dny? JK o nem rekl, ze spi, nebyl nikde a Ježíš Kristus prohlásil: „Žádný člověk nadto nevystoupil do nebe, jen ten, který sestoupil z nebe, Syn člověka.“ (Jan 3:13)

                SZ a NZ jsou v naprostem souladu, pokud nemas svoje nabozenske predsudky!