Svědkové Ježíšovi

Otevřená diskuze | Kategorie: Náboženství a filosofie
9marie04 (2018-11-14 23:28:19)poko (2018-11-14 13:25:51)radiac (2018-02-17 15:45:38)
Svědkové Ježíšovi
Založeno: 26. 10. 2015 | Příspěvků: 309 | Členů: 3
Správci: poko (hlavní)

Skutky apoštolské 1:8
ale dostanete sílu Ducha svatého, který na vás sestoupí, a budete mi svědky v Jeruzalémě a v celém Judsku, Samařsku a až na sám konec země.

Nemůžete přispívat - nejste přihlášen!

  • intago
    intago, 3.10.18 21:01:41  
     

    Je ještě jeden vážný důvod, proč se lidi do mystiky neženou, ba naopak. Mystika totiž je dost bolestivý proces.
    Stačí si přečíst životopisy mystiků... Nebo aspon vědět o smrti Krista...
    Mnohokrát na to upozornoval. Temná noc duše, psychospirituální krize i šamanská nemoc. Různé názvy pro totéž... aneb, nic není zadarmo...

    • poko
      poko, 12.10.18 00:45:59  
       

      Když jim to nefunguje, tak proč se hnát? , kdyby zafungovalo pak to jde samo a okamžitě

      • intago
        intago, 13.10.18 18:11:28  
         

        koukám jsem to napsal zas v čínštině :8:

        • rose66
          rose66, 30.10.18 10:56:22  
           

          Mystika je hnus a spojeni s demony, vyhnout se!

          • rose66
            rose66, 3.11.18 17:50:29  
             

            Jsou tito „démoni“ skutečné osoby? Nebo, jak někteří říkají, to jsou pouze zlé síly v člověku? Neklamme se myšlenkou, že to nejsou skutečné osoby. Bible potvrzuje, co bylo řečeno o nebezpečí spojeném s čarodějnictvím, a jasně ukazuje, kdo jsou démoni: že to jsou duchovní osoby, jejichž vůdcem je satan ďábel. Kdo nevěří, že existuje ďábel, padne tím spíše za oběť svému klamu.

            • poko
              poko, 3.11.18 21:18:04  
               

              Démony jsou myšlení odpadli andělé ,Bohem taky stvořené, kteří se připojili k ďáblu jedná se o anděly duchovní bytosti

        • 9marie04
          9marie04, 30.10.18 21:40:16  
           

          Intago.. :1: :1:

    • 9marie04
      9marie04, 13.10.18 22:04:10  
       

      Intago...ano, když přijmeme a pochopíme Cestu PJK a následujeme jej, pak to není opravdu žádná procházka růžovým sadem. Byť to mnozí tvrdí a jsou o tom přesvědčeni. Ano, s pomocí JK je to lehčí, ale NIKDO za nás nevezme náš kříž...vezmi SVŮJ KŘÍŽ a následuj MNE. Náš kříš jsou naše mnohá porušení, která na této Cestě potkáváme a v lásce k Bohu a v Lásce k Bližnímu svému, jako k sobě samému přijímali to, co k nám přichází pro naši spásu. Proč jako k sobě samému? :2:

      • Divobyj
        Divobyj, 28.10.18 17:45:15  
         

        Jen malinko(zdánlivě)odbočím.
        Konat dobro je obrovská řehole.Vyžaduje lásku v srdci a ohromné sebeobětování.
        Ale-je opravdu správné,když někdo koná dobro tím,že pod svou střechu zve ekonomické imigranty?
        Dochází zde totiž ku střetu.Pro imigranty konáme dobro tím,že jim pomáháme etablovat se.
        Pro své sousedy ale zároveň konáme zlo,jelikož je tímto aktem vystavujeme různým nebezpečím,dokonce přímo akutním hrozbám?
        Již delší dobu vnímám zásadní rozkol v ŘKC.Papežem vedené křídlo vítá imigranty bez jakýchkoliv zábran.
        Druhá strana si uvědomuje právě to,co jsem napsal.Konáním dobra vůči jedněm můžeme zároveň konat zlo vůči druhým.Tam patří i primas český,kardinál Duka.

    • 9marie04
      9marie04, 30.10.18 21:39:18  
       

      Intago.. ano, tak to chápu také. :2:

  • poko
    poko, 2.9.18 16:44:52  
     

    https://www.diskutnici.cz/forum/2068-je-nabozenstvi-prezitek/

  • rose66
    rose66, 2.9.18 13:51:40  
     

    Bůh odpověděl Mojžíšovi, který chtěl vidět jeho slávu: „Nejsi schopen vidět mou tvář, neboť žádný člověk mne nemůže vidět a přece žít.“ — 2. Mojžíšova 33:20.

    • poko
      poko, 6.9.18 10:06:08  
       

      Jiný zase prohlásil že viděl. Ve snu nebo realně? Je možné, že u a od Mojžíše už byli podmínky jiné?. Adam asi mohl vidět Boha když s ním rozmlouval.
      Genesis 32:31 I pojmenoval Jákob to místo Peníel (to je Tvář Boží), neboť řekl: "Viděl jsem Boha tváří v tvář a byl mi zachován život.".
      Co je Boží se týká našeho Boha. Božího Syna viděli i apoštolové

      • rose66
        rose66, 23.10.18 11:43:28  
         

        Jan řekl: „Žádný člověk nikdy neviděl Boha.“ (Jan 1:18)

      • rose66
        rose66, 6.11.18 11:29:12  
         

        Jákob celou noc zápasil se zhmotněným andělem. I když anděl Jákobovi vymkl jamku kyčelního kloubu, Jákob jej nepustil, dokud, jak řekl: „Dokud mi dříve nepožehnáš“. Anděl potom řekl něco, co mělo mít trvalý význam: „Tvé jméno již nebude Jákob, nýbrž Izrael, protože jsi tak zápasil s Bohem a s lidmi, že jsi nakonec získal převahu.“ Nakonec také Jákobovi požehnal. Jákob jistě učinil daleko více, než že by jen soustavně a vytrvale šel určitou cestou. Doslova musel zápasit, a to i když byl ochromen, dokud nedosáhl toho, oč usiloval. Dostal podivuhodné požehnání, jak to řekl: „Viděl jsem Boha tváří v tvář, a přece byla má duše osvobozena.“

        • rose66
          rose66, 6.11.18 11:35:09  
           

          Mojžíš jednou vyjádřil touhu vidět Boha. Ve 2. Mojžíšově 33:18–20 čteme: „ ‚Způsob, prosím, abych [Mojžíš] viděl tvou slávu.‘ Řekl však [Bůh] : ‚Sám způsobím, aby před tvým obličejem přešla všechna má dobrota, a chci před tebou oznámit Jehovovo jméno; a chci projevit přízeň tomu, komu projevím přízeň, a chci projevit milosrdenství tomu, komu projevím milosrdenství.‘ A dodal: ‚Nejsi schopen vidět můj obličej, protože žádný člověk mě nemůže vidět, a přesto žít.‘ “

    • 9marie04
      9marie04, 13.10.18 22:30:08  
       

      Rose...je výborné znát život a úkol Mojžíše, ale stále setrvávat ve St. Z. nikam neposouvá. Je třeba ze ST. Z. vyjít a posunout se dál a to k Ježíši Kristu, našemu Spasiteli, vyznat Jej a přijmout za svého Spasitele. Poté prosit a požádat o pomoc při následování Pána Ježíše Krista po Cestě, kterou nám ukázal a která vede ke Spáse, do Božího království , k Bohu Otci. Tím, že Ježíše o to požádáme Mu dáváme svou svobodnou vůli , aby k té spáse mohlo dohjít. Dokud MU to neřekneme, nemůžeme posoupit dál, stále je u PJK i Boha Otce respektována naše svobodná vůle, zda chceme nebo nechceme vzít Svůj kříž na sebe a Ježíše Kristá následovat. :2:

      • rose66
        rose66, 23.10.18 11:41:50  
         

        nectes vsechno, co pisi, ziji podle NZ, jsem krestan a ne Zid!

      • rose66
        rose66, 28.10.18 11:22:46  
         

        Jan je citat z NZ

  • rose66
    rose66, 30.8.18 18:50:40  
     

    U Jana 1:1 se dvakrát vyskytuje řecké podstatné jméno theos (bůh). První výskyt odkazuje na všemohoucího Boha, u něhož bylo Slovo („a Slovo [logos] bylo u Boha [tvar theos]“). Tento první theos má však u sebe slovo ton, což je tvar řeckého určitého členu, který ukazuje na zřetelnou totožnost, v tomto připadě všemohoucího Boha („a Slovo bylo u [toho] Boha“).

    Zato před druhým theos u Jana 1:1 žádný člen není. Doslovný překlad by tedy zněl „a bůh bylo to Slovo“. Viděli jsme však, že mnohé překlady toto druhé theos [přísudkové podstatné jméno] překládají jako „božské“, „bohu podobné“ nebo „bůh“ s neurčitým členem („a“, „ein“). Co je k tomu opravňuje?

    Řečtina koiné měla určitý člen, ale neměla neurčitý člen. Když tedy před přísudkovým podstatným jménem nestojí určitý člen, může být neurčité. Záleží na kontextu.

    Journal of Biblical Literature říká, že výrazy „s anarthrózním [bez členu] přísudkem, který předchází sloveso, mají význam především kvalitativní“. Jak poznamenává Journal, naznačuje to, že logos může být přirovnán k bohu. O textu Jana 1:1 se tam také říká: „Kvalitativní platnost přísudku je tak výrazná, že na podstatné jméno [theos] nelze pohlížet jako na určité.“

    Jan 1:1 tedy osvětluje kvalitu, vlastnost Slova, že je „božské“, „bohu podobné“, že je to nějaký „bůh“, ale ne všemohoucí Bůh. To je v souladu s celou Biblí, která ukazuje, že Ježíš, zde nazývaný „Slovo“ ve své úloze Božího mluvčího, byl poslušný, podřízený, vyslaný na zem svým nadřízeným, všemohoucím Bohem.

    • poko
      poko, 30.8.18 20:34:59  
       

      Neni co řešit to Boží se týká našeho Boha

    • soucet
      soucet, 30.8.18 21:10:46  
       

      Že byl Ježíš Božím mluvčím je asi nejlepší fór, co jsem ze Strážné věže slyšel :15:

  • rose66
    rose66, 30.8.18 18:50:10  
     

    Ten, kdo je „u“ nějaké jiné osoby, nemůže být totéž, co ta osoba. Ve shodě s tím poznamenává Journal of Biblical Literature vydávaný jezuitou Josephem A. Fitzmyerem, že kdyby se závěr textu Jana 1:1 vykládal jako „ten“ Bůh, „odporovalo by to předešlé větě“, která říká, že Slovo bylo u Boha.

    Všimni si také, jak tuto část verše uvádějí jiné překlady.

    1808: „A to slovo bylo bohem.“ Nový zákon ve zlepšené verzi, na základě Nového překladu arcibiskupa Newcoma: s opraveným textem, angl.

    1864: „A bohem bylo to slovo.“ Zdůrazněný diaglott, meziřádkové čtení, od Benjamina Wilsona, angl.

    1928: „a Slovo byla božská bytost.“ La Bible du Centenaire, L’Evangile selon Jean, od Maurice Goguela.

    1935: „A Slovo bylo božské.“ Bible — americký překlad, od J. M. P. Smithe a E. J. Goodspeeda.

    1946: „a božského druhu bylo to Slovo.“ Das neue Testament od Ludwiga Thimma.

    1950: „A Slovo bylo bohem.“ Překlad nového světa Svatých písem.

    1958: „A to Slovo bylo Bohem.“ Nový zákon od Jamese L. Tomaneka.

    1975: „A Bůh (neboli božského druhu) bylo to Slovo.“ Das Evangelium nach Johannes od Siegfrieda Schulze.

    1978: „A bohu podobného druhu byl Logos.“ Das Evangelium nach Johannes od Johannese Schneidera.

    • poko
      poko, 30.8.18 20:31:56  
       

      Nejde o jednu osobu, Otec a Syn jsou dvě osoby jde o Jeden zpusob bytí kterému řikáme Boží to co je Bozi se tyka naseho Boha

      • rose66
        rose66, 31.10.18 13:42:35  
         

        Cirkevni blaf

    • rose66
      rose66, 31.10.18 09:31:27  
       

      Journal of Biblical Literature říká, že výrazy „s anarthrózním [bez členu] přísudkem, který předchází sloveso, mají význam především kvalitativní“. Jak poznamenává Journal, naznačuje to, že logos může být přirovnán k bohu. O textu Jana 1:1 se tam také říká: „Kvalitativní platnost přísudku je tak výrazná, že na podstatné jméno [theos] nelze pohlížet jako na určité.“

      Jan 1:1 tedy osvětluje kvalitu, vlastnost Slova, že je „božské“, „bohu podobné“, že je to nějaký „bůh“, ale ne všemohoucí Bůh. To je v souladu s celou Biblí, která ukazuje, že Ježíš, zde nazývaný „Slovo“ ve své úloze Božího mluvčího, byl poslušný, podřízený, vyslaný na zem svým nadřízeným, všemohoucím Bohem.

      Je mnoho jiných biblických veršů, v nichž téměř všichni překladatelé do jazyků, které mají neurčitý člen, vkládají neurčitý člen do překládaných řeckých vět stejné stavby. Například u Marka 6:49, když učedníci viděli Ježíše kráčet po vodě, říká Překlad krále Jakuba: „They supposed it had been a spirit.“ („Předpokládali, že to byl [neurčitý člen] duch.“) V řečtině koiné není před slovem „duch“ žádný neurčitý člen. Ale téměř všechny překlady do jazyků, které neurčitý člen mají, jej tam vkládají, aby překlad odpovídal kontextu. Právě tak, protože Jan 1:1 ukazuje, že Slovo bylo u Boha, nemohlo být Bůh, ale bylo „[nějaký] bůh“ neboli „božské“.

      Joseph Henry Thayer, teolog a učenec, který pracoval na Americké standardní verzi, řekl prostě: „Logos byl božský, ne sama božská Bytost.“ A jezuita John L. McKenzie napsal ve svém Biblickém slovníku (angl.): „Jn 1:1 by se měl přísně překládat. . . ‚Slovo bylo božská bytost‘.“

  • rose66
    rose66, 30.8.18 18:20:53  
     

    Jan napsal v první kapitole, ve verši 18: „Žádný člověk nikdy neviděl [Všemohoucího] Boha.“ Ale Ježíše, Syna, lidé přece viděli, protože Jan říká: „Slovo [Ježíš] se stalo tělem a přebývalo mezi námi. Spatřili jsme jeho slávu.“ (Jan 1:14, EP) Jak by potom Syn mohl být součástí Všemohoucího Boha? Jan také říká, že Slovo bylo „u Boha“. Jak by ale někdo mohl být u někoho jiného a zároveň být tou osobou, u které je? Navíc z Jana 17:3 se dozvídáme, že Ježíš dělal jasný rozdíl mezi sebou a svým nebeským Otcem. Svého Otce nazývá ‚jediným pravým Bohem‘. A ke konci svého evangelia Jan shrnuje svou výpověď slovy: „Tato [slova] byla zapsána proto, abyste věřili, že Ježíš je Kristus, Boží Syn.“ (Jan 20:31) Všimněme si, že Ježíš zde není označen jako Bůh, ale jako Boží Syn.

    • poko
      poko, 30.8.18 18:32:59  
       

      Možná že neviděl žádný člověk jeho generace.
      Mohl vidět Adam Boha když s ním mluvil?
      Genesis 32:31 I pojmenoval Jákob to místo Peníel (to je Tvář Boží), neboť řekl: "Viděl jsem Boha tváří v tvář a byl mi zachován život."

      • rose66
        rose66, 30.8.18 18:47:51  
         

        videl Jeho andela, proto apostal jan pise zjevne ze Boha nikdo nevidel, precti si to znovu!!!

        • rose66
          rose66, 30.8.18 18:48:20  
           

          Jan napsal v první kapitole, ve verši 18: „Žádný člověk nikdy neviděl [Všemohoucího] Boha.“

        • poko
          poko, 30.8.18 22:31:29  
           

          Adam viděl a mluvil s andělem a Ty jsi byl samozřejmě u toho

          • rose66
            rose66, 2.9.18 13:51:13  
             

            staci cist Bibli, vsude se rika, ze slysel Bozi hlas, proto plati slova Jana, ze Boha nikdo nikdy nevidel
            Mojzis ho chtel videt a jak to dopadlo?

            Stěží se vydržíme dívat přímo do slunce a nepochybně bychom oslepli a shořeli, kdyby nějaké větší slunce bylo tak blízko naší Země, jako je naše Slunce. Jaký jas by potom musel vyzařovat stvořitel všech těchto sluncí, kdyby se měl zjevit lidským očím? Bůh odpověděl Mojžíšovi, který chtěl vidět jeho slávu: „Nejsi schopen vidět mou tvář, neboť žádný člověk mne nemůže vidět a přece žít.“ — 2. Mojžíšova 33:20.

    • poko
      poko, 30.8.18 18:34:41  
       

      Nějak Ti u Slova vypadlo slovo Bůh
      Jan 1:1 Na počátku bylo Slovo, to Slovo bylo u Boha, to Slovo byl Bůh.

      • rose66
        rose66, 2.9.18 15:39:33  
         

        buh po dryhe je v rectine bez clean, proto nejde o bytost, ale bozskou vlastnost!
        Podivej na lepsi prekladatele z rectiny, kteri to pochopili
        1808: „A to slovo bylo bohem.“ Nový zákon ve zlepšené verzi, na základě Nového překladu arcibiskupa Newcoma: s opraveným textem, angl.

        1864: „A bohem bylo to slovo.“ Zdůrazněný diaglott, meziřádkové čtení, od Benjamina Wilsona, angl.

        1928: „a Slovo byla božská bytost.“ La Bible du Centenaire, L’Evangile selon Jean, od Maurice Goguela.

        1935: „A Slovo bylo božské.“ Bible — americký překlad, od J. M. P. Smithe a E. J. Goodspeeda.

    • poko
      poko, 30.8.18 18:36:25  
       

      Nebyl osobou. Otec a Syn jsou dvě osoby. Nebyl osobou, byl způsobem bytí jako byl Otec.

      • rose66
        rose66, 19.9.18 13:35:51  
         

        kec, cirkevni kec

    • poko
      poko, 30.8.18 18:40:25  
       

      1 Janův 5:20 Víme, že Syn Boží přišel a dal nám schopnost rozeznávat, abychom poznali, kdo je pravý Bůh. A jsme v tom pravém Bohu, protože jsme v jeho Synu Ježíši Kristu. On je ten pravý Bůh a věčný život.

      I Syn je pravý Bůh jako Otec způsobem bytí, ne osobou. Osoby Syn a Otec jsou dvě ,ale způsob bytí kterému se říká Božstvo nebo krátce a obecbě Bůh je jeden

      • rose66
        rose66, 2.11.18 08:44:28  
         

        To je Syn a ne Buh, chapes ten rozdil?

    • poko
      poko, 30.8.18 18:47:01  
       

      Někde byl označen jako Boží Syn , jinde Syn člověka a jinde Bůh ,záleží kterému verši dáš přednost.

      Co jiného může být lidský zplozený syn po otci jiného,než způsobem bytí člověk?
      Co jiného může být zplozený Boží Syn po Otci jiného , než způsobem bytí Bůh?

      • rose66
        rose66, 14.11.18 11:16:11  
         

        jenom jako buh, ve smyslu rectinu bohupodobny, neboli bozsky, neni Buh stvoritel! maji ruzne nazory! A kdo JK vzkrisil? Kdo koho poslal na zemi? Posila vyssi nizsiho

  • rose66
    rose66, 21.8.18 13:07:22  
     

    buh a otec jsou oznaceni stejne bytosti

    • poko
      poko, 30.8.18 10:03:54  
       

      Ano i Otec je způsobem bytí a podstatou Bůh

      • poko
        poko, 30.8.18 10:26:08  
         

        Tady asi není nikdo, kdo by pochyboval o tom, že Otec je Bůh že by měl jinou podstatu a jiný způsob bytí, než jaký má jenom Bůh

      • rose66
        rose66, 2.11.18 08:45:45  
         

        Zpusob a byti podstatou, to je nejaky katolicky blaf, najdi vers!

    • poko
      poko, 30.8.18 10:18:34  
       

      • Syn není Otec ani Otec není Syn a dokonce se ani podle potřeby Otec nemění na Syna a Syn na Otce, ale oba mají stejnou podstatu a způsob bytí které říkáme Božstvo nebo krátce a obecně Bůh,
      pro nás všechno co tam má napsáno Boží se týká našeho Boha.

      1,--Ve vztahu Otec + Syn platí toto Boží slovo. Otec je větší.
      Jan 14:28 Slyšeli jste, že jsem vám řekl: Odcházím - a přijdu k vám. Jestliže mě milujete, měli byste se radovat, že jdu k Otci; neboť Otec je větší než já.

      2,--Ale ve vztahu Syn + Bůh = způsob bytí tam už platí ROVNOST. tam už platí toto Boží slovo.

      Filipským 2:6 Způsobem bytí byl roven Bohu, a přece na své rovnosti nelpěl,
      7 nýbrž sám sebe zmařil, vzal na sebe způsob služebníka, stal se jedním z lidí. A v podobě člověka
      8 se ponížil, v poslušnosti podstoupil i smrt, a to smrt na kříži.
      9 Proto ho Bůh vyvýšil nade vše a dal mu jméno nad každé jméno,
      10 aby se před jménem Ježíšovým sklonilo každé koleno - na nebi, na zemi i pod zemí -
      11 a k slávě Boha Otce každý jazyk aby vyznával: Ježíš Kristus jest Pán.

      1 Janův 5:20 Víme, že Syn Boží přišel a dal nám schopnost rozeznávat, abychom poznali, kdo je pravý Bůh. A jsme v tom pravém Bohu, protože jsme v jeho Synu Ježíši Kristu. On je ten pravý Bůh a věčný život.

      On je pravý Bůh podstatou a způsobem bytí

      Tak záleží které učení přijmeš,
      zda učení Svědků Jehovových že Bůh je jedna osoba ,
      nebo učení Božího slova, že Bůh je JEDNA podstata a způsob bytí


      Všechno co začíná Boží se týká našeho Boha

    • poko
      poko, 30.8.18 10:38:24  
       

      Pokud přijmeš učení SJ že Bůh je jedna osoba, asi nejlépe jen Otec , kterého považují za jediného Boha vznikne problém.

      Na spoustě místech je v Bibli napsáno, že Bůh bude soudit, podle SJ by měl tedy soudit Otec, nikdo jiný pro ně Bůh není.

      Jenže co říká Boží slovo?
      Jan 5:22 Otec nikoho nesoudí, ale všechen soud dal do rukou Synovi,

      Takže Otec to nebude, tak jaký Bůh bude soudit?

      Nebo dokonce takový verš Božího slova, ten už jde úplně proti učení SJ Zmínit Syna jako pravého Boha a vynechat slovo Otec.

      1 Janùv 5:20 Víme, že Syn Boží pøišel a dal nám schopnost rozeznávat, abychom poznali, kdo je pravý Bùh. A jsme v tom pravém Bohu, protože jsme v jeho Synu Ježíši Kristu. On je ten pravý Bùh a vìèný život.

      Způsobem bytí a podstatou bytí je Bůh

      • rose66
        rose66, 2.11.18 18:02:36  
         

        Zadna rovnost niekde v Bibli neni, na konci tisicileti se JK podridi Bohu a to uz je situace v nebi.
        „Až mu bude podřízeno všechno, potom se také sám Syn podřídí Tomu, kdo mu podřídil všechno, aby Bůh byl každému vším.“ (1. Kor. 15:28) Vládu nad dokonalou lidskou rodinou Ježíš s pocitem hlubokého uspokojení předá Bohu.

        • rose66
          rose66, 2.11.18 18:04:58  
           

          Slova podstaty a zpusob byti jsi nanrala od nejakych cirkevnych nesmyslu, v Bibli To neni

  • rose66
    rose66, 21.8.18 13:07:00  
     

    Matous 6 Bůh, váš Otec, ví, co potřebujete, dříve než jej vůbec poprosíte.

  • rose66
    rose66, 17.8.18 17:33:15  
     

    Když Ježíš stál tváří v tvář smrti, projevil podřízenost Otci v modlitbě: „Otče, jestliže si přeješ, odejmi tento kalich ode mne. Ať se přesto neděje má vůle, ale tvá.“ (Lukáš 22:42) Ke komu se Ježíš modlil? K sobě? Ne, modlil se ke svému Otci v nebi. To je zřejmé ze slov: „Ať se . . . neděje má vůle, ale tvá.“ A potom, když umíral, zvolal Ježíš: „Můj Bože, můj Bože, proč jsi mě opustil?“ (Marek 15:34) Ke komu Ježíš volal? K sobě? Ne, volal ke svému Otci, který byl v nebi.

    • Divobyj
      Divobyj, 17.8.18 22:43:54  
       

      Podobně,jako každý jiný smrtelník.
      O tom,co pravil a jak se choval jan Hus na hranici moc nevíme.Je ale pravděpodobné,že byl statečnější,než Ježíš.
      Každopádně,když jej začaly olizovat pekelné jazyky kostnických Antikristů nevolal: Bože,proč jsi mne opustil?

      • rose66
        rose66, 18.8.18 12:28:10  
         

        chces JK ponizovat pod uroven Jana Husa? To si snad delas legraci!

        • Divobyj
          Divobyj, 18.8.18 18:54:59  
           

          Jak píši,Hus neměl ani zdaleka takové "pí ár" jako měl Ježíš.Je to sice s podivem,ale je to tak.Ježíšovo utrpení na kříži je neustále po celé věky omíláno a omíláno.
          O srovnatelném utrpení Jana Husa nevíme prakticky nic.

          • rose66
            rose66, 18.8.18 20:21:02  
             

            a komu se Jezis ma podridit na konci tisicileti?

            Komu, tak asi, bude Jezis predavat Kralovstvi a pod koho se podridi?

            1. Korinťanům 15:24–28

            24 Potom konec, až předá království svému Bohu a Otci, když [předtím] přivede vniveč všechnu vládu a všechnu autoritu a moc. 25 Musí totiž kralovat, dokud mu [Bůh]* nepoloží všechny nepřátele pod nohy. 26 Jako poslední nepřítel má být přivedena vniveč* smrt. 27 [Bůh] totiž „mu všechno podřídil pod nohy“. Ale když říká, že ‚všechno bylo podřízeno‘, je zřejmé, že s výjimkou toho, kdo mu všechno podřídil. 28 Ale až mu bude podřízeno všechno, potom se také sám Syn podřídí Tomu, kdo mu podřídil všechno, aby Bůh byl každému vším.

            • Divobyj
              Divobyj, 21.8.18 22:14:04  
               

              To jsou velmi zmatené věty.
              Smrt není žádným nepřítelem,nýbrž Božím zákonem-Zrod-Život-Smrt.
              Tento zákon platí pro všechny hmotné formy celého Universa.U těch neživých píšeme o Vzniku-Vývoji a Zániku.
              Smrt(zánik)je tedy jednou ze tří základních fází fungování úplně všeho.Beze smrti by se celý systém zhroutil.Vše kolem nás je založeno na reakci protikladů.Jakmile jeden z protikladů označíme za "Zlo" a odstraníme jej,vše se zastaví a přestane existovat.

              • rose66
                rose66, 29.8.18 13:32:56  
                 

                Bible povazuje Smrt za nepritele, ne za zakon, mas jakysi ateisticky pohled na svet!

                • Divobyj
                  Divobyj, 29.8.18 22:03:54  
                   

                  Proč ateistický?
                  Věřím v Boha-Stvořitele a Prapříčinu všeho.
                  Věřící lidé nejsou jen křesťané :2:

                  • rose66
                    rose66, 2.11.18 08:47:36  
                     

                    Protoze oni povazuji smrt za prirozenou Bible ji nazyva nepritel!

            • rose66
              rose66, 29.8.18 13:31:48  
               

              to nejsou zmatene vety, zmatena je nauka o trojice, ja citoval bible, je zjevne, ze Buh a jezis jsou 2 ruzne bytosti!

              • Divobyj
                Divobyj, 29.8.18 22:05:38  
                 

                V tom máš pravdu.
                A co tyto dvě různé bytosti spojovalo?
                Jistěže-duch :4:

                • rose66
                  rose66, 14.11.18 11:17:04  
                   

                  to, co spojuje I cloveka s Bohem

    • poko
      poko, 29.8.18 20:37:57  
       

      Ježíš oslovoval Otče, to co volal na kříži bylo naplněné proroctví krále Davida z Žalmu. Pro Ježíše to byl Otec ale pro krále Davida to byl Bůh.

      Žalmy 22:2 Bože můj, Bože můj, proč jsi mě opustil? Daleko spása má, ač o pomoc volám.

      Ježíš věděl že zemře, že bude vzkříšen, věděl že Ho Otec neopustí tak by takové zvolání kdyby volal Ježíš za Sebe nedávalo smysl. Ježíš přišel naplnit proroctví, proto volal slova krále Davida

      • poko
        poko, 30.8.18 10:12:43  
         

        Ježíš věděl co ho čeká a proto prorokoval dopředu. Věděl že bude vzkříšem, věděl že Ho Otec neopustí, kdyby volal za Sebe Bože můj nedávalo by to smysl, volal za krále Davida jeho proroctví aby naplnil Boží slovo Ježíš oslovoval Otče

        • poko
          poko, 30.8.18 10:29:31  
           

          Věděl nebo nevěděl , ?

          Matouš 16:21 Od té doby začal Ježíš ukazovat svým učedníkům, že musí jít do Jeruzaléma a mnoho trpět od starších, velekněží a zákoníků, být zabit a třetího dne vzkříšen.
          22 Petr si ho vzal stranou a začal ho kárat: "Buď toho uchráněn, Pane, to se ti nemůže stát!"
          23 Ale on se obrátil a řekl Petrovi: "Jdi mi z cesty, satane! Jsi mi kamenem úrazu, protože tvé smýšlení není z Boha, ale z člověka!"

      • rose66
        rose66, 23.10.18 11:45:27  
         

        Když Ježíš stál tváří v tvář smrti, projevil podřízenost Otci v modlitbě: „Otče, jestliže si přeješ, odejmi tento kalich ode mne. Ať se přesto neděje má vůle, ale tvá.“ (Lukáš 22:42) Ke komu se Ježíš modlil? K sobě? Ne, modlil se ke svému Otci v nebi. To je zřejmé ze slov: „Ať se . . . neděje má vůle, ale tvá.“ A potom, když umíral, zvolal Ježíš: „Můj Bože, můj Bože, proč jsi mě opustil?“ (Marek 15:34) Ke komu Ježíš volal? K sobě? Ne, volal ke svému Otci, který byl v nebi.