Celiakie aneb bezlepková dieta

Otevřená diskuze | Kategorie: Zdraví a nemoci
vlocka5555 (2016-11-07 10:21:37)monkei (2016-11-04 23:25:43)jmsw (2016-11-03 08:03:07)metal-warrior (2016-11-02 08:44:56)a.l.tereza (2016-11-01 19:13:04)osoba (2016-09-13 12:15:59)a.r.Lucie (2016-07-11 22:50:34)monca (2016-02-17 13:41:38)VivianaS (2015-02-13 14:11:56)robin (2014-04-27 09:39:33)Polly (2014-02-24 00:40:11)
Založeno: 17. 10. 2013 | Příspěvků: 295 | Členů: 11
Správci: monkei (hlavní)

Život s bezlepkovou dietou není lehký. Pojďme si tedy popovídat, postěžovat, popřípadě poradit něco o bezlepkové dietě. :)

Nemůžete přispívat - nejste přihlášen!

• evakonecna
    evakonecna, 1.11.16 17:06:58  

Já držím bezlepkovou dietu už dva roky, naučila jsem se správně jíst, hlavně vyváženou stravu. Skoro většinu potravin nakupuji v jednom obchůdku v Praze a mají i eshop, kdyby se chtěl někdo podívat. bezlepkovepotraviny.cz

• gametofyt
    gametofyt, 11.7.16 11:18:40  

Zdravím všechny,

Jsem studentka na VŠ v posledním ročníku a ráda bych poprosila celiaky ve věku 15 a více, zda by vyplnili můj dotazník do diplomové práce. Téma je poskytování služeb v pohostinství se zaměřením na celiakii. Dotazník a s ním i více informací je umístěn zde: http://goo.gl/forms/YB9kvLaJl1JawIAK2. Budu ráda, pokud budete mít zájem pomoci.

Zároveň by mě zajímal váš názor na stravování celiaků v restauracích obecně, který můžete vyjádřit zde v diskuzi :4:

• metal-warrior
      metal-warrior, 11.7.16 12:42:23  

kuchaře, číšníka dnes vystuduje s prominutím každý ňouma.
      Po skandálech odhalení jak to vlastně v některých kuchyních funguje, já osobně nikdy nesvěřuji své zdraví někomu cizímu v restauraci.
      Mnoho lékařů do dnešní doby si plete celiakii s alergií, jak to pak může vědět nějaký kuchař? Mu může být úplně jedno nějaké zapomenuté zrnko mouky na pánvičce.

K tomu dotazníku. Lze pak nějak výsledky zveřejnit? Popřípadě soukromě do zprávy alespoň? Čistě ze zvědavosti.

• gametofyt